betweenthestreet

Alla inlägg under januari 2013

Av Felicia Jakobsson - 27 januari 2013 14:29

Sorry att jag inte skrivit på ett tag, men jag har ju också ett liv!
I fredags sov Anna över hos mig vi såg på vampire Diaries
Hela kvällen (Anna tvingade mig att se det och nu är jag fast!)
Vi hade jätteroligt!
Idag har jag varit på dans! Jag var assistent med Mira och Alicia
Det var hyfsat små barn, och dom är så jävla söta!
Haha!
Kram!!!!

Av Felicia Jakobsson - 24 januari 2013 15:05

Idag var jag i skolan!
Det var jätte kul! Speciellt kul för att
Lowa hade en spök app på sin telefon
Som visade att det fanns spöken i rummet....
Det var jätte kul! Haha!
xoxo

Av Felicia Jakobsson - 23 januari 2013 17:17

Idag var jag i skolan!
Mina böner har besvarats!
Alla var typ sjuka (mer igår) så vi såg på mr. Bean
Det var kul!
Och så var det en kille från tidningen som skulle
Ta kort, men han tog inga på mig!
Vart tittade han när jag kom in!
Men han kommer onga sig den dag jag blir super känd...
Kram

Av Felicia Jakobsson - 22 januari 2013 12:49

Idag är andra dagen jag är sjuk.
OCH JAG DÖR AV UTTRÅKNING!!!
Jag har inte gjort något roligt på snart 48 timmar!!!!!
Det här är mitt rop på hjälp!
Jag har bara sett på film och intervjuer med Anna Kendrick!
Jaja "gnäll gnäll"
Hur är eran dag... I skolan... Med era vänner... Och saker att göra....
JAG VILL TILLBAKA TILL SKOLAN!!!!!
Nu ska jag sluta att uttråka er...
Hej då!

Av Felicia Jakobsson - 19 januari 2013 22:09

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag!
Det har bara inte hänt något speciellt!
Men idag gjorde det!
Vi typ kl.2 får jag ett underligt samtal av min pappa som säger att jag inte får göra något vi kl.4
Jag skulle ju vara med Alicia då, men
Det fick jag ta senare!
Iallafall.... Så vägrade han berätta vad
Jag skulle göra
Tillslut visade det sig att jag skulle på
En Amy Diamond konsär!!!
Det var jättekul! Och jag älskar
Hennes scen-spåk!
Så lyckad dag för mig!

Kram

Av Felicia Jakobsson - 13 januari 2013 20:35

Som rubriken säger MINA HÄNDER HAR INGEN BRA HELG!!!
På ena handen har jag en bränn skada och på andra har
Jag stukat två fingrar för att jag spelat på min mugg!
Jag satte iallafall låten idag med min mugg!

Idag var vi hos Eva och grattade henne, och dom har
Världens sötaste kattunge, han heter Tyson och han är
Jätteliten! Jag är kär!!!!!!!!!

Imorgon är det skola, jag kommer sakna helgen
Faktiskt men den kommer ju nästa vecka igen!
Kram!

Av Felicia Jakobsson - 12 januari 2013 18:27

Idag har jag försökt att lära mig spela "you
Gonna miss me when i'm gone" med en mugg!
Det gick lite sådär i början, men jag har fått kläm på
Det nu tycker jag! Jag kanske lägger upp en video om jag får
För mig det en dag ;-)
Och något som har stört mig idag är att jag fortfarande har ont
I handen sedan igår, det börjar bil bättre nu men jag har fortfarande ont:(
Vem visste att salt och is gjorde så ont!
Jaja!
Om en stund kommer Vilma och hennes familj på fika! Det ska ju bli kul!
Extra kul blir det ju för att alla vuxna är på diet och jag har gjort chokladbollar
Med strössel! Hehe....
Kjam!

Av Felicia Jakobsson - 11 januari 2013 23:11

Jo jag prövade en grej när vilma var här.
För jag tittade på finn och Jack när dom
Skulle testa att ha salt i handen sedan klämma ihop med en isbit,
Och det skulle tydligen göra skit ont!
Men blod som jag är var ju tvungen att testa.
Och jag säger er, den smärtan... Fy f*a
Jag förstår vad folk menar med "strö salt i såren"
Och grejen är att jag fortfarande har ont i handen!
Så pröva INTE!!!!!
God natt och kramM

Presentation


Jag heter Felicia Jakobsson och jag är 12 år gammal!
Jag är en glad och rastlös tjej som är galen i Glee (så det lär ni läsa om)
Min förebild är Rachel Berry (glee) och kändis cruch Robert Pattinson, Cory Monteith (glee) och en blandning mellan Peeta (

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards